D12 - Obie Trice (Skit)

Devil's Night
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Obie Trice (Skit) в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Rap / Horrorcore
Исполнитель: D12
Альбом: Devil's Night
Длительность: 01:06
Размер: 2,57 Мб
Рейтинг: 1135
Текст песни: Есть
Загрузил: Partizan
mp3
320 Кб/с

D12 - Obie Trice (Skit)

Текст песни "D12 - Obie Trice (Skit)"

Proof as DJ: Yeah, this is DJ Seven Deuce for Motown sounds of W-Down (haha) Give a big shoutout to Runyan Ave. and them Detroit playas youknowwhatImean. And we're gonna go to the phone lines right now... Caller *beep* Kuniva as Rondell Beene: Callar my ass, you know who this is. Look, I'm mad as hell, first you got Eminem. This nigga said he's gonna get me on his album. No show I didn't get on it - Then he signed these niggas D12, little punk ass niggas. And all of a sudden I heard he signed this new motherfucker named... Obie Trice: Obie Trice First I took the underground over The well known asshole brought y'all hoar Then the industry saw interest in me Now I'm Shady Records like Marshall Mathers LP Mr. Trice The name has occured in you conversation But the face is blur And if you never spoke my name nigga you heard Got word from that naggin bitch that stay bootleggin Underground since the Fu-Schnikens Or underground since Chi Ali was fuckin with them stupid bitches Different kinda species (Aaaah!) Shittin on you punk motherfuckers with the Dirty Dozen typa fecies
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "D12 - Obie Trice (Skit)" онлайн

Неправильный клип?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

05:55 | 320 Кб/с
04:03 | 320 Кб/с
03:49 | 320 Кб/с
8,73 Мб

Obie Trice - Adrenaline Rush

 15342
04:46 | 320 Кб/с
04:30 | 320 Кб/с
00:54 | 159 Кб/с
00:34 | 315 Кб/с
1,55 Мб

Obie Trice - Eminem Skit

 92
05:38 | 160 Кб/с
05:14 | 256 Кб/с
04:42 | 320 Кб/с
03:58 | 128 Кб/с
04:04 | 256 Кб/с
7,44 Мб

Obie Trice - Wanna Know

 2665
04:17 | 320 Кб/с
9,92 Мб

Obie Trice - Average Man

 2301
00:12 | 136 Кб/с
214,32 Кб

Obie Trice - Skit

 55
05:17 | 320 Кб/с
00:38 | 316 Кб/с
1,71 Мб

Obie Trice - Proof Skit

 46
03:35 | 320 Кб/с
8,3 Мб

Obie Trice - Cheers

 1831
00:21 | 188 Кб/с
495,58 Кб

Obie Trice - Haters (Skit)

 39
02:37 | 320 Кб/с
03:56 | 320 Кб/с
9,08 Мб

Obie Trice - Obie Story

 612
04:30 | 192 Кб/с
02:26 | 320 Кб/с
03:57 | 320 Кб/с
9,13 Мб

Obie Trice - 8 Miles

 1159
04:05 | 320 Кб/с
9,42 Мб

Obie Trice - Violent

 1085
03:47 | 320 Кб/с
8,78 Мб

Obie Trice - Got Some Teeth

 1743
04:46 | 320 Кб/с
03:28 | 320 Кб/с
00:14 | 139 Кб/с

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

28.12.2016
Подписка на аплоадера
Подписка на аплоадера
31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена

последние комментарии